Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Kredyt konsolidacyjny, Kierowca ciężarówki

Witam, czy mam szanse ubiegać się o pożyczkę z konsolidacją w państwa banku.
Mam 24 lata, mieszkam z rodzicami.

Jestem kierowcą ciężarówki na rękę co miesiąc dostaję około 2150, jednak moja pensja na rękę wynosi około 4000-4200zł miesięcznie która wpływa na konto w PKO BP.
wypłatę dostaje w kilku ratach podstawa tj. ok. 2150 wpływa 10 reszta do 20 dnia miesiąca z innego konta niż podstawa 
na zaświadczeniu o zarobkach wpisana byłaby tylko właśnie kwota 2150.
Potrzebowałbym skonsolidować około 26tyś z kilku kredytów gdyż męczy mnie płacenie kilku rat w różnym terminie plus chciałbym dopozyczyć 74 tyś na zakup samochodu i odłożenie na wkład własny do zakupu mieszkania.
Z góry dziękuję za odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
misiek06453
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 234 wyświetleń)

Re: Kredyt konsolidacyjny, Kierowca ciężarówki

@misiek06453 Zdolność kredytową ustalimy po złożeniu wniosku, dlatego zapraszamy do złożenia go w wygodny dla Ciebie sposób: w Moim ING, przez telefon lub w oddziale. Jeżeli masz umowę o pracę i wynagrodzenie otrzymujesz w gotówce to do wniosku faktycznie potrzebujemy zaświadczenie o zarobkach. Nasz formularz znajdziesz na stronie tutaj. Jeżeli chciałbyś skonsolidować kredyty z innych banków, które spłacasz regularnie od 6 miesięcy, możesz skorzystać z aktualnej promocji 0% prowizji. Szczegóły tej oferty są na naszej stronie internetowej.

-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oferta pożyczki