Odpowiedz

Kolejny problem Systemu

Brak możliwości złożenia wniosku

 

Nie udało się pobrać danych

Odpowiedz
0 Lajków
gingerbinger
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-11-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 292 wyświetleń)

Re: Kolejny problem Systemu

Obecnie występują kłopoty z działaniem Moje ING. Nasi informatycy już nad tym pracują. Damy znać, gdy system będzie już działał poprawnie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 263 wyświetleń)

Re: Kolejny problem Systemu

Wracamy do Ciebie z informacją. Procesy kredytowe są już od dzisiaj rana dostępne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
172
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 167 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę nic zrobić a potrzebny mi jest dostęp do konta.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy