20-11-2017 11:08
Brak możliwości złożenia wniosku
Nie udało się pobrać danych
20-11-2017 12:03
Obecnie występują kłopoty z działaniem Moje ING. Nasi informatycy już nad tym pracują. Damy znać, gdy system będzie już działał poprawnie.
21-11-2017 16:12
Wracamy do Ciebie z informacją. Procesy kredytowe są już od dzisiaj rana dostępne.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025