10-04-2018 16:18
10-04-2018 17:30
11-04-2018 08:53
Jeżeli zobowiązanie zostało sprzedane powinieneś kontaktować się z nowym wierzycielem. W sytuacji, jeśli jest to zobowiązanie tylko w obsłudze firmy zewnętrznej, prosimy o kontakt pod numerem 32/357007. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc.
08-05-2018 14:05
09-05-2018 08:16
Przepraszam Cię za pomyłkę w numerze. Brakuje jednej cyfry. Powinno być 32 357 00 72 (infolinia jest dostępna od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025