Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Brak oferty kredytowej-pozaodsetkowe koszty kredytu

Witam,
Mam pytanie odnośnie pozaodsetkowego kosztu kredytu. Chcialłbym wziąć kredyt w banku (przykładowo) na 80 tysięcy.
Zdolnośc kredytową posiadam- informację otrzymałem w banku. Jednak w myśl ustawy o pozaodsetkowym kosztem kredytu, nie otrzymuję oferty w banku.
Posiadam zobowiązania (w ing oraz w innym banku) zaciągnięte w ciągu 120 dni od wnioskowania o kredyt. Proszę o informację, czy:
-W razie spłaty kredytów wziętych w ING w ciągu 120 dni, mogę liczyć na ofertę? Obowiązuje jakaś karencja co do czasu pojawienia się oferty kredytu?
-Czy wystarczy spłata kredytów jedynie w ing, czy wszystkie zaciągnięte w ciągu 120 dni zobowiązania muszą zostać spłacone?
Proszę o pomoc w interpretacji. Posiłkowałem się ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 10 września 2015 roku, wchodzący w życie po 6 miesiącach- 11 marca 2016) art. 36c.

Pozdrawiam serdecznie!

Odpowiedz
0 Lajków
Rain92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-07-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 849 wyświetleń)

Re.: Brak oferty kredytowej-pozaodsetkowe koszty kredytu

W przypadku składania wniosku o pożyczkę, pozaodsetkowe koszty kredytu badamy wyłącznie w stosunku do pożyczek posiadanych w naszym banku.
W momencie wnioskowania o pożyczkę jest przeprowadzana ocena całości danych zawartych we wniosku (nie tylko zdolności kredytowej) i na tej podstawie jest przygotowywana oferta. Ze względu na to, że spłata posiadanych zobowiązań w ING nie jest wyłączną przesłanką pozytywnej decyzji kredytowej, nie możemy zagwarantować, że zostanie przygotowana oferta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 803 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025