Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Brak informowania klientów o zmianie zasad przyznawania kredytów

Szanowni Państwo, Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby mogli Państwo zacząć informować klientów o wprowadzanych przez siebie procedurach, zamiast marnować ich cenny czas. W poniedziałek na infolinii premium dowiedziałem się, że bez problemu dostanę kredyt jako osoba prywatna z przychodami z działalności gospodarczej. Umówiłem się na wizytę, specjalnie pojechałem dziś do oddalonego oddziału (ten w moim pobliżu został zamknięty). Co usłyszałem? Od 1-go kwietnia zmieniły się procedury i macie gdzieś klientów z przychodami z działalności. Kredytu nie dostanę. Czy nie można łaskawie napisać na stronie i informować klientów przez infolinię, że przedsiębiorcy są teraz persona non grata? Muszę specjalnie jechać do oddziału, by się tego dowiedzieć? Zacznijcie się jakoś komunikować z klientami, a nie bawić w "sekretne" wewnętrzne procedury, od których ludzie się muszą odbijać.
Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 761 wyświetleń)

Re: Brak informowania klientów o zmianie zasad przyznawania kredytów

Przykro mi, że otrzymał Pan błędną informacje na naszej infolinii. Przepraszamy za kłopot Emotikon: Smutny Jednak faktycznie, w związku z aktualną sytuacją, czasowo zmieniamy politykę kredytową w zakresie wnioskowania o kredyty konsumencki. Obecnie nie uwzględniamy w kalkulacji kredytowej dochodu z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Gdy tylko sytuacja się unormuje, zachęcam do złożenia wniosku.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy