28-07-2020 13:43
Witam,
Chciałabym zasięgnąć informacji czy dopuszczacie z uwagi na obecną sytuację spowodowaną epidemią więcej niż jedno przedłużenie okresu budowlanego
Pytam czysto hipotetycznie, aczkolwiek biorąc pod uwagę pracę urzędów oraz spore problemy z firmami wykonującymi niezbędne świadczenia zaczynam obawiać się, że głównym problemem w dokończeniu domu jest czas a nie pieniądze.
Część firm, mimo umówionych terminów przesunęła realizację (wynika to z reguły z np. kwarantanny jednego z pracowników)
do tego mieliśmy problem w urzędzie, rozwiązany dopiero po 4 miesiącach
Co jeśli wszystko zostanie zrobione zgodnie z harmonogramem prac (większość rzeczy w tym elewacja, rekuperacja mąż zaczął robić sam, bo nie możemy dłużej zwlekać), ale na przykład z uwagi na pracę urzędów budynek nie zostanie w porę dopuszczony do użytku?
Raty są spłacane zgodnie z umową i nie stanowią problemu na dzień dzisiejszy
Będę wdzięczna za odpowiedź
29-07-2020 13:48
@Lelewelka Jeśli dom, nie jest oddany do użytkowania albo nie będzie oddany w terminie możesz zamówić aneks który przesunie/zmieni termin oddania go do użytku J
Opłata za aneks wyniesie 200 zł. Aneks możesz zamówić, dzwoniąc do nas – (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00.
30-07-2020 09:40
rozumiem, że mogę takich aneksów zamawiać w nieskończoność?
Jeden aneks już zamówiliśmy i byliśmy przekonani, że do czerwca tego roku spokojnie wszystko ukończymy.
Dlatego moje pytanie jest proste: Czy mogę poraz kolejny przedłużyć okres budowlany?
31-07-2020 10:25
@Lelewelka Ilość takich aneksów jest ograniczona czasem, jaki dajemy na dokończenie odbiorów. Maksymalny czas, który proponujemy to 3 lata. Liczymy je od uruchomienia 1 transzy kredytu. Jeśli nawet te 3 lata okażą się niewystarczające, możesz wystąpić z wnioskiem o indywidualną zgodę banku na kolejny aneks, z jeszcze dłuższym terminem oddania domu. Koszt takiego aneksu to również 200 zł, natomiast wniosek w tej sprawie muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy osobiście w oddziale banku.
31-07-2020 13:29
Bardzo dziękuję
Klarownie wyjaśnione
Pozdrawiam
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024