Odpowiedz
Wynik analizy
 
Zakończyliśmy wstępną analizę.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci jej wynik.
co to oznacza? czego mogę się spodziewać? Ile czasu jeszcze to potrwa?
Odpowiedz
0 Lajków
agawa79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-12-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 322 wyświetleń)

Re.: etap 3

My dostaliśmy w ten sam dzień maila o tym ze wstępna decyzja jest pozytywna, ale napisałam od razu do doradcy maila jak tylko zobaczyłam ten statusEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
xKlaudia95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
1
08-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 310 wyświetleń)

Re: etap 3

@agawa skontaktuj się jutro ze swoim specjalistą. Powinien przekazać Ci wszystkie szczegóły Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy