Odpowiedz
Wynik analizy
 
Zakończyliśmy wstępną analizę.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci jej wynik.
co to oznacza? czego mogę się spodziewać? Ile czasu jeszcze to potrwa?
Odpowiedz
0 Lajków
agawa79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-12-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 819 wyświetleń)

Re.: etap 3

My dostaliśmy w ten sam dzień maila o tym ze wstępna decyzja jest pozytywna, ale napisałam od razu do doradcy maila jak tylko zobaczyłam ten statusEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
xKlaudia95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
1
08-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 807 wyświetleń)

Re: etap 3

@agawa skontaktuj się jutro ze swoim specjalistą. Powinien przekazać Ci wszystkie szczegóły Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy