Odpowiedz

decyzja ostateczna

W zeszłym tygodniu mój wniosek trafił na krok 5- "podejmujemy decyzję". Dziś zażądano uzupełnienia dokumentów, których wcześniej nie wymagano. Uzupełniliśmy. Ile może trwać jeszcze uzyskanie decyzji ostatecznej?

Odpowiedz
0 Lajków
onka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 669 wyświetleń)

Re: decyzja ostateczna

Każda decyzja jest podejmowana indywidualnie i na każdym etapie analityk może poprosić Cię o dodatkowe dokumenty. Jeżeli chodzi o decyzję, to nie możemy podać Ci konkretnego terminu rozpatrzenia, staramy się podejmować je jak najszybciej jest to możliwe. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
62
9
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (1 580 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy