22-07-2019 15:36
Jestem Państwa wieloletnią (ok 10 lat) klientką. Wiek 35 lat, praca w branży IT, zarobki całkiem niezłe, umowa na czas nieokreślony, brak kredytów, brak dzieci. Kiedyś miałam kredyt hipoteczny w banku ING był on regularnie spłacany. Teraz chciałam starać się o nowy oczywiście zdolnośc jest, wpłata własna ok 40%. Po złożeniu wniosku decyzja negatywna. Podobno zostałam odstrzelona już na etapie automatu scoringowego. Przyczyna odrzucenia w odp na moją reklamację:
"...[podstawaprawna:art.70austawyPrawobankowe]
ProfilryzykaKlienta..."
Zastanawiam się jakim klientem trzeba być żeby przejść przez Państwa automat scoringowy???!!!!
Dalsze info "Prosimy o ponowne złożenie wniosku kredytowego. Obecny wniosek jest zamknięty".
I pytam się co to zmieni??!! Przecież moje dane będą identyczne jak w momencie złożenia wniosku po raz pierwszy.
Przykre że tak traktują Państwo swoich stałych wieloletnich klientów. No cóż...będę musiała poszukać kredytu gdzie indziej a swoje konto w ING z regularnymi wpływami zamknąć
22-07-2019 19:56 | Edytowano: 22-07-2019 19:57
Przykro mi, że podjęliśmy taką decyzję. Na Twoją zdolność kredytową składa się wiele czynników. Analizujemy je podczas każdorazowego złożenia wniosku. Chciałabym to wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli uważasz, że w Twojej sprawie, nie zrobiliśmy wszystkiego, co mogliśmy oraz nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią, prześlij do nas wiadomość po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie ponownie.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024