- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
decyzja negatywna
22-07-2019 15:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem Państwa wieloletnią (ok 10 lat) klientką. Wiek 35 lat, praca w branży IT, zarobki całkiem niezłe, umowa na czas nieokreślony, brak kredytów, brak dzieci. Kiedyś miałam kredyt hipoteczny w banku ING był on regularnie spłacany. Teraz chciałam starać się o nowy oczywiście zdolnośc jest, wpłata własna ok 40%. Po złożeniu wniosku decyzja negatywna. Podobno zostałam odstrzelona już na etapie automatu scoringowego. Przyczyna odrzucenia w odp na moją reklamację:
"...[podstawaprawna:art.70austawyPrawobankowe]
ProfilryzykaKlienta..."
Zastanawiam się jakim klientem trzeba być żeby przejść przez Państwa automat scoringowy???!!!!
Dalsze info "Prosimy o ponowne złożenie wniosku kredytowego. Obecny wniosek jest zamknięty".
I pytam się co to zmieni??!! Przecież moje dane będą identyczne jak w momencie złożenia wniosku po raz pierwszy.
Przykre że tak traktują Państwo swoich stałych wieloletnich klientów. No cóż...będę musiała poszukać kredytu gdzie indziej a swoje konto w ING z regularnymi wpływami zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-07-2019 19:56 | Edytowano: 22-07-2019 19:57
Re: decyzja negatywna
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że podjęliśmy taką decyzję. Na Twoją zdolność kredytową składa się wiele czynników. Analizujemy je podczas każdorazowego złożenia wniosku. Chciałabym to wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli uważasz, że w Twojej sprawie, nie zrobiliśmy wszystkiego, co mogliśmy oraz nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią, prześlij do nas wiadomość po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie ponownie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość