Odpowiedz

decyzja negatywna

Jestem Państwa wieloletnią (ok 10 lat) klientką. Wiek 35 lat, praca w branży IT, zarobki całkiem niezłe, umowa na czas nieokreślony, brak kredytów, brak dzieci. Kiedyś miałam kredyt hipoteczny w banku ING był on regularnie spłacany. Teraz chciałam starać się o nowy oczywiście zdolnośc jest, wpłata własna ok 40%. Po złożeniu wniosku decyzja negatywna. Podobno zostałam odstrzelona już na etapie automatu scoringowego. Przyczyna odrzucenia w odp na moją reklamację:

 

"...[podstawaprawna:art.70austawyPrawobankowe]
ProfilryzykaKlienta..."

 

Zastanawiam się jakim klientem trzeba być żeby przejść przez Państwa automat scoringowy???!!!!

Dalsze info "Prosimy o ponowne złożenie wniosku kredytowego. Obecny wniosek jest zamknięty".

I pytam się co to zmieni??!! Przecież moje dane będą identyczne jak w momencie złożenia wniosku po raz pierwszy.

 

Przykre że tak traktują Państwo swoich stałych wieloletnich klientów. No cóż...będę musiała poszukać kredytu gdzie indziej a swoje konto w ING z regularnymi wpływami zamknąć

Odpowiedz
0 Lajków
Klientka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 394 wyświetleń)

Re: decyzja negatywna

[ Edytowane ]

Przykro mi, że podjęliśmy taką decyzję. Na Twoją zdolność kredytową składa się wiele czynników. Analizujemy je podczas każdorazowego złożenia wniosku. Chciałabym to wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli uważasz, że w Twojej sprawie, nie zrobiliśmy wszystkiego, co mogliśmy oraz nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią, prześlij do nas wiadomość po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie ponownie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 371 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy