Odpowiedz

decyzja negatywna

Jestem Państwa wieloletnią (ok 10 lat) klientką. Wiek 35 lat, praca w branży IT, zarobki całkiem niezłe, umowa na czas nieokreślony, brak kredytów, brak dzieci. Kiedyś miałam kredyt hipoteczny w banku ING był on regularnie spłacany. Teraz chciałam starać się o nowy oczywiście zdolnośc jest, wpłata własna ok 40%. Po złożeniu wniosku decyzja negatywna. Podobno zostałam odstrzelona już na etapie automatu scoringowego. Przyczyna odrzucenia w odp na moją reklamację:

 

"...[podstawaprawna:art.70austawyPrawobankowe]
ProfilryzykaKlienta..."

 

Zastanawiam się jakim klientem trzeba być żeby przejść przez Państwa automat scoringowy???!!!!

Dalsze info "Prosimy o ponowne złożenie wniosku kredytowego. Obecny wniosek jest zamknięty".

I pytam się co to zmieni??!! Przecież moje dane będą identyczne jak w momencie złożenia wniosku po raz pierwszy.

 

Przykre że tak traktują Państwo swoich stałych wieloletnich klientów. No cóż...będę musiała poszukać kredytu gdzie indziej a swoje konto w ING z regularnymi wpływami zamknąć

Odpowiedz
0 Lajków
Klientka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 491 wyświetleń)

Re: decyzja negatywna

[ Edytowane ]

Przykro mi, że podjęliśmy taką decyzję. Na Twoją zdolność kredytową składa się wiele czynników. Analizujemy je podczas każdorazowego złożenia wniosku. Chciałabym to wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli uważasz, że w Twojej sprawie, nie zrobiliśmy wszystkiego, co mogliśmy oraz nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią, prześlij do nas wiadomość po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie ponownie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 468 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy