Odpowiedz

aneks, nadpłata

Witam,

 

Zakładając hipotetycznie, że nadpłacam kredyt co miesiąc np. 1000 zł rata się zmniejsza.

Po kilku miesiącach np. 6 stwierdzam, że chce skrócić okres kredytowania 

 

Rozumiem, że okres kredytowania może być skrócony tak, że moja rata nie może być wyższa od tej przed nadpłata ?

Pytanie przed którą nadpłatą ? Tą pierwszą ? czy 6 ? 

 

Dla pewności czy aneks będzie dalej bezpłatny mimo ,że od pierwszej nadpłaty bez aneksu mineło 6 miesięcy ?

 

Pozdrawiam, Dziękuje za odpowiedź.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
bob
bob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 162 wyświetleń)

Re: aneks, nadpłata

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Wysokość raty nie może być wyższa od najwyższej w Twojej umowie kredytowej. A więc od tej pierwszej, która została wyliczona w harmonogramie spłat po podpisaniu umowy.

Jeśli złożysz aneks o skrócenie okresu spłaty do 3 miesięcy od ostatniej nadpłaty - nie pobierzemy żadnej opłaty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
254
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 116 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy