Odpowiedz

Zmiana oferty

Witam,

Otrzymałam decyzję ostateczną z Ing. Niestety pojawiła się teraz promocja Świąteczna wyprzedaż i ta oferta wygląda korzystniej. Chciałam zapytać czy jest jeszcze możliwość zmiany oferty czy wiązałoby się z wycofaniem tej oferty i ponownym składaniem wniosku kredytowego ?

 

Z góry dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
Peggy_Carter
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
07-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 445 wyświetleń)

Re.: Zmiana oferty

Witam

Niestety jeśli wniosek został złożony z jedna promocja to nie ma możliwości jej zmiany trzeba by złożyć nowy wniosek z nowa korzystniejsza promocja a gdy kredyt został zatwierdzony niestety tylko rozwiązanie terminu w ciągu 14 od jej zawarcia i złożenie nowego wniosku kredytowego

Jeśli moja odpowiedz Ci pomogła proszę o Like pomoże mi to się rozwijać Emotikon: Mrugający
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 424 wyświetleń)

Re.: Zmiana oferty

Czy w takiej sytuacji (gdy kredyt nie został jeszcze zatwierdzony) złożenie kolejnego wniosku (na lepszych warunkach) może się wiązać z mniejszą szansą na uzyskanie kredytu?
Odpowiedz
0 Lajków
Paradka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 413 wyświetleń)

Re.: Zmiana oferty

Witam

Nie dopóki wniosek jest nierozpatrzony to nie wpływa na zdolność kredytową aczkolwiek jeśli jest się pewnym rezygnacji z poprzedniego wniosku to warto go anulować w np. w bankowości internetowej lub poprzez infolinię by nie dublować wniosków bezsensownie 😉

Jeśli moja odpowiedz Ci pomogła proszę o Like pomoże mi to się rozwijać 😉

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 315 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy