05-02-2020 21:32
Witam serdecznie jestem tu nowy i mam problem który nie daje mi spać. otóż przeszacowałem kosztorys kredytu budowlano - hipotecznego - w górę tzn wpisałem za duże sumy... obawiam się, że po wykonaniu prac i tak zostanie mi około 1/3 kwoty (około 8 tys- 10tys zł). Co zrobić w takiej sytuacji? jak to rozliczyć? czy grożą mi jakieś konsekwencje? prosze o pomoc
06-02-2020 09:34
06-02-2020 16:40
Kredyt rozliczymy na podstawie zdjęć. Nie będziemy prosili Cię o dołączenie faktur i rachunków. Ważne, abyś wykonał wszystkie prace, które uwzględniłeś w kosztorysie. Zdjęcia powinny prezentować wykonane prace. Pozostałą kwotę pieniędzy możesz przekazać na nadpłatę kredytu hipotecznego. Jeśli jeszcze nie uruchomiliśmy Twojego kredytu, skontaktuj się z opiekunem Twojego wniosku - nie musisz uruchamiać go w całości.
07-02-2020 13:01
08-02-2020 11:32
Jeśli Twój kredyt wypłacamy np. w dwóch transzach to możesz nie uruchamiać drugiej transzy pod warunkiem, że wcześniej rozliczysz się z całej inwestycji. Warunkiem będzie udokumentowanie wszystkich zaplanowanych prac remontowych w kosztorysie. Aby sprawdzić warunki do uruchomienia konkretnej transzy, proszę skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty do kredytu hipotecznego. Nie musisz uruchamiać wszystkich transzy kredytu. Jeśli jednak decydujesz się na uruchomienie wybranej transzy, uruchomimy ją w całości.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024