- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wykreślenie wpisu z BIK
28-01-2017 18:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór,
Chcę w najbliższym czasie starać się o kredyt hipoteczny, lecz blokuje mnie wpis w BIK wynikający z zadłużenia, które było obsługiwane przez komornika i zostało już spłacone ok 4 lat temu.
Pisałem różnego rodzaju pisma do ING z prośbą o wykreślenie owego wpisu lecz nie chcą się zgodzić ponieważ zostały spełnione warunki do przetwarzania moich danych bez mojej zgody.
Powiedzcie mi proszę czy jest jakiś sposób jak mogę uprosić bank żeby usuneli dane z BIKu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-01-2017 18:21
Re.: Wykreślenie wpisu z BIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W BIK mogą być przetwarzanie informacje o historii spłaty zobowiązania przez 5 lat od daty zamknięcia rachunku kredytowego. Zgodnie z ustawą sytuacja może mieć miejsce jeśli nastąpiła nieterminowa spłaty pożyczki.
Prośbę o wykreślenie możesz złożyć składając reklamację, każdy taki wniosek rozpatrujemy już indywidualnie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-05-2018 14:42
Re.: Wykreślenie wpisu z BIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-05-2018 14:29
Re: Re.: Wykreślenie wpisu z BIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tej sprawie, wyślij do nas wiadomość przez Moje ING lub skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną - (32) 357 00 62. Infolinia, jest czynna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 19:00. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość