10-02-2020 11:33
11-02-2020 11:41
W tej sprawie powinieneś skontaktować się w pierwszej kolejności z sądem. Tam ustalisz, ile to jeszcze może potrwać. Jeśli będziemy musieli wydłużyć dla Ciebie termin na złożenie dokumentu, powinieneś nas o tym poinformować. W przypadku, gdy Twoja sprawa jest załatwiana w sądzie w Gdańsku lub Krakowie wystarczy, że do nas zadzwonisz - 32 357 00 57. Specjaliści są dostępnie w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Jeśli jest to sąd w innej miejscowości, konieczna jest wizyta u specjalisty hipotecznego w oddziale banku.
12-02-2020 10:41
Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w opa
... 05-12-2024... 05-12-2024
@b9MSJPa9brrw7BS:
ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...
Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer hase
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |