10-02-2020 11:33
11-02-2020 11:41
W tej sprawie powinieneś skontaktować się w pierwszej kolejności z sądem. Tam ustalisz, ile to jeszcze może potrwać. Jeśli będziemy musieli wydłużyć dla Ciebie termin na złożenie dokumentu, powinieneś nas o tym poinformować. W przypadku, gdy Twoja sprawa jest załatwiana w sądzie w Gdańsku lub Krakowie wystarczy, że do nas zadzwonisz - 32 357 00 57. Specjaliści są dostępnie w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Jeśli jest to sąd w innej miejscowości, konieczna jest wizyta u specjalisty hipotecznego w oddziale banku.
12-02-2020 10:41
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |