08-03-2019 00:41
Witam. Spotkał mnie następujący problem.
Gdy starałem się o kredyt okres prowadzenia przeze mnie działalności gospodarczej wynosił poniżej 12 miesięcy, dlatego do kredytu mieli dołączyć rodzice, a następnie po uzyskaniu przeze mnie zdolności rodzicie mieli zostać odłączeni. Taka relacja została przekazana pośrednikowi, a pośrednik przekazał informację bankowi. Otrzymaliśmy instrukcje aby we wniosku jako kredytobiorcy widnieli tylko rodzice. Ja miałbym być jedynie współwłaścicielem nieruchomości. Podpisaliśmy umowę zgodnie z przekazanymi instrukcjami.
Po uzyskaniu zdolności złożyłem pierwszy wniosek i zostałem dołączony do kredytu. Następnie w odpowiedzi na drugi wniosek o odłączenie rodziców od kredytu otrzymaliśmy negatywną decyzję z uzasadnieniem, że takie działania są niezgodne z zapisami instrukcji.
Zostaliśmy wprowadzeni w błąd, ponieważ powinienem widnieć we wniosku jako kredytobiorca.
Złożyłem reklamację, ale chciałbym prosić o poradę czy mogę coś jeszcze zrobić w tej sprawie.
08-03-2019 13:56
Chcielibyśmy Ci pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Jednak w tym miejscu nie mamy wglądu do Twojego zgłoszenia. Poczekaj proszę na rozpatrzenie reklamacji, którą już złożyłeś. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Analityk po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem, udzieli Ci odpowiedzi kanałem, który wskazałeś (Moje ING lub korespondencyjnie).
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |