10-04-2020 18:33
Pozazdrościć. Ja niestety nie wiem od kiedy mój wniosek jest w analizie. Proszę dać znać jak dostanie Pani decyzję ![]()
10-04-2020 23:19
11-04-2020 10:57
11-04-2020 14:11
Ja też dam znać.
18-04-2020 19:20
19-04-2020 12:17
Jola a kiedy wysyłałas dokumenty i kiedy trafiły do analizy?
19-04-2020 17:29
19-04-2020 19:30
ehh to widzę, ze strasznie wolno to idzie...
23-04-2020 10:37
23-04-2020 11:20 | Edytowano: 23-04-2020 11:22
Czyli widzę , że w wielu przypadkach jest taka sama sytuacja...
U mnie 21.04 zmiana statusu z 2 na 3,bank podjął decyzję wstępna
Tego samego dnia tj.22.04 dostarczenie do pośrednika dokumentów wskazanych przez bank po analizie.
@Jola2102 Zaskoczona jestem z przejścia z 3 etapu na 5 . Taka informacja daje mi choć trochę nadziei, że może ten proces nie będzie trwał jednak tak długo... ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |