19-01-2019 19:31
Wniosek złożony 9 stycznia. Decyzja 17 stycznia. Niestety negatywna.
20-01-2019 13:08
21-01-2019 09:46
A ja mam takie troche inne pytanie - te statusy co do rożnych etapów rozpatrywania kredytu to jest tylko dla osób które maja konto w ING?
21-01-2019 11:58 | Edytowano: 21-01-2019 12:23
@Majka123 Wstępna analiza zawiera informację o możliwości udzielenia kredytu hipotecznego oraz propozycję jego warunków (kwota, okres spłaty, oprocentowanie itp.). Na tym etapie są jeszcze możliwości modyfikacji. Po zaakceptowaniu wstępnej analizy jest dokonywana wycena nieruchomości. Jeżeli został dostarczony własny operat szacunkowy – analizujemy sporządzoną wycenę i nieruchomość, która ma stanowić zabezpieczenie kredytu. Po tym etapie jest wydawana decyzja ostateczna.
@Aeki Każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny może sprawdzać status wniosku na stronie https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/
Numer wniosku można pozyskać u swojego specjalisty.
21-01-2019 12:10
@Konto usunięte: Dziękuję za odpowiedź. Problem polega na tym, że nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat wyników tej wstępnej analizy. Z tego, co się zdążyłam zorientować, wnioskodawcy są informowani o jej wynikach, co w naszym przypadku nie miało miejsca. Wniosek przeszedł w status "wycena nieruchomości", a kontaktu ze strony banku nie było żadnego. Czy jest to standardową procedurą w przypadku złożenia kompletu dokumentów?
22-01-2019 10:10
@Majka123 Każda sytuacja jest inna i wymaga analizy. Proszę skontaktuj się ze specjalistą u którego złożyłaś wniosek lub zadzwoń na numer 32 357 00 26. Sprawdzimy dla Ciebie, wszystko czego potrzebujesz.
12-02-2019 14:03
czy jak trzeba było donosić dokumenty to spada sie koniec kolejki oczekiwania ?
12-02-2019 15:43
@Kamral wszystko zależy od tego o jakie dokumenty chodzi. W tej sprawie skontaktuj się ze specjalistą u którego złożyłeś wniosek. Na pewno o wszystkim Cię poinformuje.
21-02-2019 10:43
czy informacje o decyzji wstępnej dostaje tylko pośrednik u którego składałem czy również na meila sie dostaje ?
22-02-2019 12:02
Informację wstępną przekaże Ci osoba, u której kompletujesz dokumenty natomiast ostateczną decyzję dostaniesz już bezpośrednio z banku.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |