Odpowiedz

Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

1. co miesiac moge skladac wniosek i decydowac ktory miesiac itp? nie ma ograniczen?

2. jednorazowo moge zawiesic 8rat i nie moge nic edytowac juz nigdy?

Odpowiedz
0 Lajków
jarekniekrasz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
10
09-07-2022
Wiadomość 1 z 13 (5 553 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Udostępniamy dwie możliwości złożenia wniosku:
- wielokrotny: w ten sposób możesz wybrać więcej niż jedną ratę,

- pojedynczy, po każdej racie.

Złożenie wielokrotnego wniosku blokuje możliwość złożenia kolejnych. Nie będzie możliwości złożenia, na przykład, wniosku na 4 raty, a potem pojedynczych wniosków.  Przykładowo, jest możliwa taka konfiguracja: pierwszy wniosek na ratę sierpniową, drugi na wrześniową, trzeci (wielokrotny) na kolejne raty wybrane przez klienta. Nie będzie jednak opcji złożenia wniosku wielokrotnego, na przykład, na pięć rat, a następnie składania kolejnych.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 13 (5 503 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Gdybyscie choc potrafili swoja karygodna praktyke uzasadnic brzmieniem ustawy, byloby to o wiele ciekawsze.

 

Tymczasem wnioskowanie w postaci papierowej jest dostepne dla kazdego i obojetne na pomysly projektantow elektronicznego formularza i jego realizacje przez programistow.

onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 3 z 13 (5 416 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Wow. Niezła wtopa z tym formularzem. Mam nadzieję, że to zostanie poprawione dość sprawnie (przed czwartym kwartałem), bo pomysł jest dość niezwykły.
Rozumiem presję czasu na wprowadzenie tych zmian, (zapewne stąd problem z generowaniem poprawnego harmonogramu)  ale brak możliwości składania kolejnego wniosku jest już próbą naciągnięcia klientów.

ajr
ajr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
01-08-2022
Wiadomość 4 z 13 (5 357 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Odwazne stwierdzenie, ze na pewno nie bedzie możliwości zlozenia kolejnego wniosku po zlozeniu juz pierwszego wieloratowego. Pan jest pracownikiem ING? Jest Pan pewien tego, co odpowiada swoim klientom? To jest działanie bezprawne i szybko zostaniecie skorygowani.
Jeszcze kilka dni remu twierdziliście, że można składać wnioski tylko i wyłącznie na jedną ratę. Szybko zmieniliście zdanie i podobnie będzie z tymi wnioskami.
W żadnym miejscu nie informowaliscie, że można złożyć tylko jeden wniosek wieloratowy. Na wszelkie sposoby próbowaliście utrudniać wybranie kolejnych miesięcy, celowo wprowadzając w błąd swoich klientów.
Moj wniosek do UOKiK jyz został wysłany z dokładnym opisem Waszego działania. Rozmowy z Waszymi konsultantami są nagrywane i msm nadzieję, że zostaną im udostępnione. Na nagraniach tych kilkukrotnie dzis Wasi pracownicy odmówili mi złożenia wniosku na kolejne miesiące w 2023 roku.
Ps. Jestem Waszym klientem od prawie 25 lat... Nie tylko związany kredytem hipotecznym, ale też pełna bankowością. Takich numerów nie robiliście jeszcze nigdy. Przykre to i słabe...
Zaba_osw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
01-08-2022
Wiadomość 5 z 13 (5 284 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Była informacja przy składaniu wniosku, że wielokrotnego wyboru nie można zmienić. Z tego względu wzięłam tylko na jedną ratę.

Tak czy inaczej pewnie to poprawią. Każdy bank ma problem z tymi wakacjami, zbyt szybko wszystko zostało wdrożone... Moim zdaniem i tak przejrzyście jest to zrobione w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
kasia0504
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
1
17-10-2019
Wiadomość 6 z 13 (5 188 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Przepraszamy za tę sytuację. Opisaliśmy rozwiązania dostępne w tym momencie. Oczywiście będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków w przyszłości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 7 z 13 (5 064 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

Ok czyli jeśli dobrze rozumiem osoby które wykorzystały wniosek wielokrotny i nie wykorzystały wszystkich okresów nie musza składać pisa o odstąpienie i wysyłać "poprawionego" wniosku na 8 rat tylko za jakiś czas będzie dostępna opcja złożenia ponownie wniosku wielokrotnego na pozostałe okresy  ? 

Odpowiedz
0 Lajków
Sortis
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2022
Wiadomość 8 z 13 (4 995 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

musza przywrócić bo UOKIK dowali im 10% kary od obrotu

najdziwniejsze, ze pewnie jest dzial prawny, kredytow gdzie osoby odpowiedzialne za wymagania, wytyczne biora miesiecznie po 20-30k

a i tak na forum ludzie lepiej rozumieja ustawe

 

 

tak samo jak zawiesza sie splate za okres od 01.08 do 31.08,

a nie rate sierpniowa np. 05.08 ktora nalicza odstestki za okres 06.07-05.08 czyli za lipiec kiedy ustawa nie obowiazywala

 

jarekniekrasz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
10
09-07-2022
Wiadomość 9 z 13 (4 973 wyświetleń)

Re: Wniosek jednorazowo czy co miesiac?

@jarekniekrasz

 

Upor pierwszej linii kontaktu z klientem jest dojmujacy. Tymczasem wydaje sie, ze wystarcza samo naglosnienie pozaustawowych praktyk.

onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 10 z 13 (4 959 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy