21-05-2019 08:48
Dzień dobry,
W piątek (17.05) otrzymałem pakiet przelewów z tytułu sprzedaży mieszkania, w tym przelew na spłatę kredytu na konto techniczne, które było wskazane w zaświadczeniu o wysokości kredytu. Byłem w banku, jednak Pani nie była w stanie powiedzieć mi co się dzieje, ponieważ nie widziała rachunku technicznego, ani powiązania go z moim kontem. Kiedy kredyt przestanie być widoczny w Moim ING lub w jaki sposób mogę się upewnić, że w niedługim czasie wszystkie formalności dobiegną końca?
Pozdrawiam
21-05-2019 10:30
Niestety tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji Proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 7:30 do 21:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Jeśli spłacisz kredyt w całości, przestanie on być widoczny w bankowości internetowej.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024