08-05-2019 18:51
09-05-2019 17:49
Jeśli chcesz zwiększyć ratę i skrócić okres kredytowania, faktycznie wiąże się to z aneksem do umowy.
W sytuacji kiedy wrócisz do maksymalnie najwyżej historycznej raty, którą u nas płaciłeś - aneks zamówisz na infolinii (32 357 00 57). Następnie zaprosimy Cię ze współkredytobiorcami (jeśli tacy są) do naszego oddziału, żebyście mogli go podpisać.
Za aneks do umowy nic nie zapłacisz, jeśli podpiszesz go do 3 miesięcy od ostatniej nadpłaty. Jeśli ten czas minie, kosztuje on 200 zł.
Gdybyś chciał wyższą ratę niż najwyższa jaką płaciłeś dotychczas - aneks możesz zamówić w naszym oddziale. Do placówki powinieneś przyjść ze wszystkimi współkredytobiorcami. Poprosimy Cię o dokumenty finansowe, żebyśmy mogli ponownie sprawdzić zdolność kredytową. W tej sytuacji aneks kosztuje 200 zł.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S