18-07-2022 10:05
Czy bank może odmówić uruchomienia transzy jeśli w międzyczasie zostanie złożony wniosek o wakacje kredytowe? Oraz czy mogę dokonać nadpłaty w trakcie trwania wakacji przed uruchomieniem ostatniej transzy?
18-07-2022 10:21
18-07-2022 10:34
No właśnie, ale jest info na stronie, że "zawieszany kredyt musi być przeznaczony na nieruchomość, w której mieszkasz".
Jak to się ma do domu w budowie, do którego kredytobiorca się jeszcze nie zdążył wprowadzić?
18-07-2022 10:55
ing podaje "na mieszkanie w którym mieszkasz", ale ustawa nie podaje tego w ten sposób i mówi o "własnych celach mieszkaniowych", czyli moja sytuacja jest zgodna z ustawą, ale niezgodna z informacją na stronie ing
18-07-2022 14:08
Przecież to są wakacje kredytowe zawieszające spłatę raty.
W 2020 były wakacje kredytowe w związku z covidem i wtedy było ZAWIESZENIE WYKONYWANIA UMOWY KREDYTOWEJ, czyli prócz spłacania rat nie było możliwości wypłaty transz. W tej ustawie 2022r. jest mowa o zawieszeniu spłaty raty kredytu a wszystkie inne opłaty są normalnie pobierane (np ubezpieczenie na życie). Normalnie płacisz składkę ubezpieczeniową, więc transze też będą normalnie uruchamiane więc jedynie wzrośnie, wraz z wypłatą kolejnej transzy, składka na ubezpiecznenie.
18-07-2022 17:08
@nokitoki:Przecież to są wakacje kredytowe zawieszające spłatę raty.
W 2020 były wakacje kredytowe w związku z covidem i wtedy było ZAWIESZENIE WYKONYWANIA UMOWY KREDYTOWEJ, czyli prócz spłacania rat nie było możliwości wypłaty transz.
zalezy jak dzial IT to zaimplementuje i czy
poki co nikt na forum z moderatorow ING nie potwierdzil tego
ze prosze nie wprowadzac w blad
18-07-2022 19:41
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024