30-01-2021 23:07
Wniosek złożony 9 października w grudniu przez pomyłkę doradcy został uznany jako negatywny , po dosłaniu dokumentów 22 grudnia status pozytywny.
Następnie czekaliśmy ponad 3 tygodnie na wycenę nieruchomości i po ponad miesiącu 30.0.2021 decyzja negatywna wydana na podstawie wewnętrznych regulacji banku
nr wniosku 720097811402181
straciliśmy 4 miesiące i opłacenie wyceny
01-02-2021 22:53
Przykro mi, że odrzuciliśmy Twój wniosek. Chciałabym to wyjaśnić jednak tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli chcesz sprawdzić szczegóły, skontaktuj się proszę ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty. Specjalista przyjmie od Ciebie odpowiednie zgłoszenie
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |