13-12-2021 11:05
14-12-2021 12:33
Jeśli ubezpieczenie kredytu masz u nas, nie musisz spełniać, żadnych dodatkowych warunków czy dopełniać dodatkowych formalności ![]()
Tutaj nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy ten dokument, który posiadasz będzie dla nas wystarczający. Musi to być dokument, który potwierdza przeniesienie własności. W umowie deweloperskiej powinieneś mieć termin wystawienia takiego dokumentu.
Skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie lub telefonicznie (+48 32 357 00 57) i pomożemy sprawdzić czy masz potrzebny nam dokument
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |