01-07-2021 18:39
03-07-2021 06:50
Musimy sprawdzić czy wszystkie dokumenty do uruchomienia są poprawne. Może to potrwać do 10 dni roboczych.
Po sprawdzeniu Twojego wniosku dostaniesz od nas wiadomość. Zobaczysz wtedy czy wszystko jest w porządku, czy też potrzebujemy dodatkowych informacji.
Prosimy o cierpliwość.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024