Odpowiedz

Sprawdzanie statusu wniosku

witam,

od kilku dni na stronie :

https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...

nie można sprawdzić statusu wniosku.

wyskakuje informacja:

 

Informacja 
Brak zdefiniowanej lub aktywnej wersji scenariusza dla tego produktu 

 

Pytanie dlaczego tak jest i kiedy zostanie przywrócona możliwość sprawdzania statusu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (15 960 wyświetleń)

Re.: Sprawdzanie statusu wniosku

Też tak mam, ale zauważyłam, że wejście w sprawdzenie statusu możliwe jest przez stronę niestety: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty i na samym dole: Sprawdź status wniosku
Odpowiedz
0 Lajków
hakunamatata
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
04-08-2021
Wiadomość 2 z 3 (15 874 wyświetleń)

Re: Sprawdzanie statusu wniosku

Status wniosku możesz sprawdzać na naszej stronie tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty 
Tak jak napisał @hakunamatata

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
557
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (15 850 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy