05-08-2021 12:51
witam,
od kilku dni na stronie :
nie można sprawdzić statusu wniosku.
wyskakuje informacja:
Informacja |
Brak zdefiniowanej lub aktywnej wersji scenariusza dla tego produktu |
Pytanie dlaczego tak jest i kiedy zostanie przywrócona możliwość sprawdzania statusu.
06-08-2021 11:23
06-08-2021 13:00
Status wniosku możesz sprawdzać na naszej stronie tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty
Tak jak napisał @hakunamatata
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |