05-01-2021 21:33
Czy sposób złożenia wniosku - osobiście w oddziale, przez internet, przez telefon - wpływa na tempo jego rozpatrzenia i szybkość wydania decyzji czy też wszystkie wnioski są wrzucane do "jednego worka"?
Specjalista z oddziału poinformował mnie, że obecnie wnioski są rozpatrywane bardzo sprawnie (kończy się jesienny boom kredytowy) ale z postów na forum wynika, że obecnie nawet założenie 2 miesięcy w umowie przedwstępnej wydaje się niepewne.
07-01-2021 19:35
Proces złożenia wniosku jest zautomatyzowany - nie ma znaczenia, w jaki sposób go złożysz. W oddziale, przez internet czy telefon - czas rozpatrzenia wniosku będzie taki sam. Obecnie, w zależności od złożonych i wymaganych dokumentów, czas oczekiwania na decyzję to od 1 do 2 miesięcy.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |