05-01-2021 21:33
Czy sposób złożenia wniosku - osobiście w oddziale, przez internet, przez telefon - wpływa na tempo jego rozpatrzenia i szybkość wydania decyzji czy też wszystkie wnioski są wrzucane do "jednego worka"?
Specjalista z oddziału poinformował mnie, że obecnie wnioski są rozpatrywane bardzo sprawnie (kończy się jesienny boom kredytowy) ale z postów na forum wynika, że obecnie nawet założenie 2 miesięcy w umowie przedwstępnej wydaje się niepewne.
07-01-2021 19:35
Proces złożenia wniosku jest zautomatyzowany - nie ma znaczenia, w jaki sposób go złożysz. W oddziale, przez internet czy telefon - czas rozpatrzenia wniosku będzie taki sam. Obecnie, w zależności od złożonych i wymaganych dokumentów, czas oczekiwania na decyzję to od 1 do 2 miesięcy.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S