Odpowiedz

Rozliczenie drugiej transzy

Witam.
Mam pytanie odnośnie rozliczenia drugiej transzy. Dom mam wybudowany w stanie surowym otwartym, wszystkie prace murarskie łącznie ze ścianami działowymi na poddaszu zostały wykonane. Dach jest odeskowany i pokryty papą. Czekam na montaż okien, chciałbym wejść w instalacje elektryczne lecz boję się że zabraknie mi pieniędzy, które mam na wykonanie pokrycia dachowego. Czy zmiana kolejności prac jest dopuszczalna przed otrzymaniem drugiej transzy? Czy po wykonaniu instalacji elektrycznej bez pokrycia dachu blachodachówka, możliwa jest wypłata drugiej transzy czy raczej musi być pokrycie dachowe? Jak to jest w przypadku gdy ekipa od montażu pokrycia dachowego może przyjść dopiero późniejszym terminie, a chciałbym wykonać dalsze prace, które mogą być droższe i może mi nie wystarczyć środków? Nie chce podjąć takiego ryzyka, a stać z budowa też za bardzo nie chce. Jak długo czeka się na akceptację drugiej transzy, czy można ją odebrać w trakcie wykonywania prac, na podstawie zdjęć i zaawansowania prac ?
Odpowiedz
0 Lajków
Jaras
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 814 wyświetleń)

Re: Rozliczenie drugiej transzy

@Jaras złóż wniosek o uruchomienie transzy u specjalisty hipotecznego w oddziale banku, a przez bankowość internetową prześlij nam dziennik budowy oraz zdjęcia nieruchomości. Do 10 dni od złożenia wniosku o uruchomienie sprawdzimy dokumenty i będziemy mogli zadecydować, czy jest już odpowiedni postęp prac i czy możemy uruchomić kolejną transzę.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (2 746 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy