Odpowiedz

Rozliczenie drugiej transzy

Witam.
Mam pytanie odnośnie rozliczenia drugiej transzy. Dom mam wybudowany w stanie surowym otwartym, wszystkie prace murarskie łącznie ze ścianami działowymi na poddaszu zostały wykonane. Dach jest odeskowany i pokryty papą. Czekam na montaż okien, chciałbym wejść w instalacje elektryczne lecz boję się że zabraknie mi pieniędzy, które mam na wykonanie pokrycia dachowego. Czy zmiana kolejności prac jest dopuszczalna przed otrzymaniem drugiej transzy? Czy po wykonaniu instalacji elektrycznej bez pokrycia dachu blachodachówka, możliwa jest wypłata drugiej transzy czy raczej musi być pokrycie dachowe? Jak to jest w przypadku gdy ekipa od montażu pokrycia dachowego może przyjść dopiero późniejszym terminie, a chciałbym wykonać dalsze prace, które mogą być droższe i może mi nie wystarczyć środków? Nie chce podjąć takiego ryzyka, a stać z budowa też za bardzo nie chce. Jak długo czeka się na akceptację drugiej transzy, czy można ją odebrać w trakcie wykonywania prac, na podstawie zdjęć i zaawansowania prac ?
Odpowiedz
0 Lajków
Jaras
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 780 wyświetleń)

Re: Rozliczenie drugiej transzy

@Jaras złóż wniosek o uruchomienie transzy u specjalisty hipotecznego w oddziale banku, a przez bankowość internetową prześlij nam dziennik budowy oraz zdjęcia nieruchomości. Do 10 dni od złożenia wniosku o uruchomienie sprawdzimy dokumenty i będziemy mogli zadecydować, czy jest już odpowiedni postęp prac i czy możemy uruchomić kolejną transzę.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (2 712 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy