Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Przedłużenie okresu dla decyzji wstępnej

Witam, 

 

Dnia 8.12 dostaliśmy pozytywną decyzję wstępną. Na 20.12 mieliśmy umówionego notariusza, jednak z powodu choroby i hospitalizacji dziecka nie damy rady jej podpisać w tym terminie. Po świętach zarówno ze strony developera jak i notariusza nie ma możliwości podpisania umowy. Najbliższy wolny termin to 3.01.2021. I tutaj 2 pytania, czy podpisując wniosek 3.01 rano i niezwłocznie wysyłając dokumenty, jest pewność, że dokumenty zostaną zarejestrowane w banku w wymaganym terminie? Jeśli nie to czy jest szansa, żeby ten 30 dniowy okres wydłużyć czy szykować się na ponowną procedurę?

Odpowiedz
0 Lajków
piotrs87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-12-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 747 wyświetleń)

Re: Przedłużenie okresu dla decyzji wstępnej

Z pytaniem o złożony już wniosek o kredyt hipoteczny trzeba kierować się do osoby prowadzącej sprawę/opiekuna wniosku (Pośrednik/ Specjalista z oddziału/ Specjalista z infolinii). Ta osoba najlepiej zna sprawę i da najbardziej rzetelną odpowiedź. Jeśli wniosek wymaga jakichś uzupełnień, akceptacji klienta, to jest na to max. 21 dni. Jest to czas, którego bezwzględnie nie można przekroczyć – po tym terminie wniosek zostaje automatycznie zamknięty przez system i trzeba rozpoczynać proces od początku.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (1 701 wyświetleń)

Re: Przedłużenie okresu dla decyzji wstępnej

Trochę nie na temat, ale przywykłem, że ciężko dostać jasną i konkretną odpowiedź od ING

Odpowiedz
0 Lajków
piotrs87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-12-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 630 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy