28-09-2020 16:23
Dzień dobry,
Otrzymałam pozytywna decyzję kredytową a jednym z warunków uruchomienia kredytu jest potwierdzenie spłaty pożyczki ratalnej z dnia ....
Otrzymałam takie potwierdzenie z Banku, w którym owe raty miałam. Na zaświadczeniu jest mój pesel i informacja, iż zobowiązanie wynikające z umowy nr .. z dnia ... zostało uregulowane i z tytułu w/w umowy nie mam żadnych zobowiązań.
Z takim zaświadczeniem udałam się na podpisanie umowy kredytowej do oddziału ING. Tam otrzymałam informację, że dokument nie jest potwierdzeniem spłaty zobowiązania, ponieważ nie ma na nim kwoty zobowiązania. Dodatkowo powinnam te dokument przesłać do weryfikacji za pomocą bankowości internetowej. Tak też zrobiłam.
W związku z tym, iż nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej, zadzwoniłam na infolinie, gdzie dowiedziałam się, że za weryfikację dokumentu odpowiedzialny jest oddział.
I koło się zamyka.
Kto jest odpowiedzialny za weryfikację takiego dokumentu?
Czy rzeczywiście musi na nim widnieć kwota? (Na taki dokument z kwotą czeka się 30 dni)
Z góry dziękuje za wyjaśnienia.
Pozdrawiam,
Justyna
29-09-2020 19:03
@JustynaSSS Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków umownych przesyłasz za pomocą Mojego ING (wybierasz Kredyt hipoteczny - wnioski - potwierdzenie spełnienia warunków umownych ). Wniosek o uruchomienie spisujesz w oddziale banku. Jeśli specjalista odmówił przyjęcia dokumentu i skierował Cię na przesłanie dokumentu do weryfikacji, to tylko w celu uniknięcia nieporozumienia. Kredyt nie zostałby uruchomiony, jeśli potwierdzenie nie spełniało wymagań.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |