29-04-2018 19:58
Jakby ktoś miał kodzik z przed 23 lutego to z chęcią łyknę
29-04-2018 20:28
30-04-2018 07:45
30-04-2018 10:26
30-04-2018 12:55 | Edytowano: 30-04-2018 12:56
10.05.2018r będę miał 6 kodów wygenerowanych najpóźniej 10 maja.
Zainteresowanych proszę wiadomość prywatną celem rezerwacji kodu.
Pozdrawiam
30-04-2018 15:56
30-04-2018 15:58
Przez pośrednika również.
30-04-2018 16:03
30-04-2018 17:42
30-04-2018 19:53
W celu rozwiania wątpliwości zacytuje tu regulamin:
Warunki Promocji dla Uczestnika, który otrzymał Kod Promocji od Obecnego
posiadacza produktu hipotecznego
13) Uczestnik, który otrzymał Kod Promocji z polecenia:
a) złożył kompletny wniosek o Kredyt Hipoteczny w okresie trwania Promocji, następnie podpisze
umowę oraz uruchomi Kredyt Hipoteczny zgodnie z obowiązującymi regulacjami Banku.
Wniosek o Kredyt Hipoteczny złożony po okresie trwania Promocji, ale w okresie ważności
formularza informacyjnego, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie
hipotecznym oraz nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami (Dz.U. z 2017 r. poz.
819) wydanego Uczestnikowi w czasie trwania Promocji, zostanie objęty tą Promocją,
b) złożył wniosek u specjalisty w oddziale Banku lub za pośrednictwem Contact Center,
c) posiada system bankowości internetowej Moje ING,
d) po podpisaniu umowy otrzyma powiadomienie w Moje ING o konieczności zarejestrowania
otrzymanego Kodu Promocji. Czas na zarejestrowanie Kodu Promocji w Moje ING to 14 dni licząc
od dnia podpisania umowy o Kredyt Hipoteczny,
e) podczas rejestracji Kodu Promocji wyrazi zgodę na poinformowanie Obecnego posiadacza produktu
hipotecznego, że podpisał umowę o Kredyt Hipoteczny i zarejestrował Kod Promocji,
f) uruchomi Kredyt Hipoteczny zgodnie z obowiązującymi regulacjami w Banku,
g) na moment wypłaty nagrody będzie posiadał aktywny rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy
przeznaczony do spłaty należności wynikające z zawartej umowy o Kredyt Hipoteczny,
h) w dniu wypłaty nagrody nie odstąpił od umowy o Kredyt Hipoteczny.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S