Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Podejście indywidualne do klienta
12-07-2020 19:10
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem klientem ING od zawsze, w momencie gdy wybierałam bank kierowałam się wizja i tym co na dany moment Bank był w stanie mi zaoferować.
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić aplikacja mobilna jakie nie miał żaden inny bank, zdrapki do przelewu poszły dawno w niepamięć jak i opłaty za przelew do innych banków. Tak kiedyś było. Serio byłam dumna, ze mój bank nie zostaje w tyle i się rozwija, że reprezentuje wysoki poziom bankowość. Małe rzeczy które ułatwiały życie.
Jednak zderzylym się z rzeczywistością przy kredycie hipotecznym. Zostaliśmy zmuszeni złożyć wniosek do dobranie kredytu, ceny materiału i usług poszły w górę + efekt pandemii który tak naprawdę to nie wiem na ile jest wykorzystywany przez firmy, a na ile odbił się na ich budżecie i równocześnie na naszym. Operat wykonała ta sama osoba, jednak bank w tym przypadku sporządził swój, który jest na tyle niski, że zaproponowano nam 46% tego co chcieliśmy.
Zdolność mamy jedynie dom, który budujemy nie jest wart aż tyle banku. Czy mogę coś jeszcze zrobić żeby nie opuszczać ING?
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić aplikacja mobilna jakie nie miał żaden inny bank, zdrapki do przelewu poszły dawno w niepamięć jak i opłaty za przelew do innych banków. Tak kiedyś było. Serio byłam dumna, ze mój bank nie zostaje w tyle i się rozwija, że reprezentuje wysoki poziom bankowość. Małe rzeczy które ułatwiały życie.
Jednak zderzylym się z rzeczywistością przy kredycie hipotecznym. Zostaliśmy zmuszeni złożyć wniosek do dobranie kredytu, ceny materiału i usług poszły w górę + efekt pandemii który tak naprawdę to nie wiem na ile jest wykorzystywany przez firmy, a na ile odbił się na ich budżecie i równocześnie na naszym. Operat wykonała ta sama osoba, jednak bank w tym przypadku sporządził swój, który jest na tyle niski, że zaproponowano nam 46% tego co chcieliśmy.
Zdolność mamy jedynie dom, który budujemy nie jest wart aż tyle banku. Czy mogę coś jeszcze zrobić żeby nie opuszczać ING?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-07-2020 19:18
Re: Podejście indywidualne do klienta
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miło mi czytać, że jesteś naszą zadowoloną klientką i mam nadzieję, że to się nie zmieni. W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty.
Sprawdzimy jeszcze raz, jak będziemy mogli pomóc.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość