Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Podejście indywidualne do klienta

Jestem klientem ING od zawsze, w momencie gdy wybierałam bank kierowałam się wizja i tym co na dany moment Bank był w stanie mi zaoferować.
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić aplikacja mobilna jakie nie miał żaden inny bank, zdrapki do przelewu poszły dawno w niepamięć jak i opłaty za przelew do innych banków. Tak kiedyś było. Serio byłam dumna, ze mój bank nie zostaje w tyle i się rozwija, że reprezentuje wysoki poziom bankowość. Małe rzeczy które ułatwiały życie.
Jednak zderzylym się z rzeczywistością przy kredycie hipotecznym. Zostaliśmy zmuszeni złożyć wniosek do dobranie kredytu, ceny materiału i usług poszły w górę + efekt pandemii który tak naprawdę to nie wiem na ile jest wykorzystywany przez firmy, a na ile odbił się na ich budżecie i równocześnie na naszym. Operat wykonała ta sama osoba, jednak bank w tym przypadku sporządził swój, który jest na tyle niski, że zaproponowano nam 46% tego co chcieliśmy.
Zdolność mamy jedynie dom, który budujemy nie jest wart aż tyle banku. Czy mogę coś jeszcze zrobić żeby nie opuszczać ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Ola884
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 135 wyświetleń)

Re: Podejście indywidualne do klienta

Miło mi czytać, że jesteś naszą zadowoloną klientką i mam nadzieję, że to się nie zmieni. W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 
Sprawdzimy jeszcze raz, jak będziemy mogli pomóc. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 010 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy