27-03-2018 15:26
27-03-2018 16:15
W tym momencie jest to 6 dni roboczych. Oczywiście jeśli mamy wszystkie inne potrzebne dokumenty.
11-05-2018 11:42
12-05-2018 12:05 | Edytowano: 12-05-2018 12:06
Proszę upewnić się u pośrednika, czy mamy wszystkie dokumenty, które są potrzebne do wydania decyzji. Zapewniam, że wnioski są realizowane tak szybko jak to możliwe, według kolejności zgłoszenia wniosku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |