27-03-2018 15:26
27-03-2018 16:15
W tym momencie jest to 6 dni roboczych. Oczywiście jeśli mamy wszystkie inne potrzebne dokumenty.
11-05-2018 11:42
12-05-2018 12:05 | Edytowano: 12-05-2018 12:06
Proszę upewnić się u pośrednika, czy mamy wszystkie dokumenty, które są potrzebne do wydania decyzji. Zapewniam, że wnioski są realizowane tak szybko jak to możliwe, według kolejności zgłoszenia wniosku.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024