Odpowiedz

Negocjacja warunków

Jestem klientem ING od wielu lat, posiadam jeden kredyt hipoteczny który regularnie spłacam, posiadam status klienta Premium, staram się o nowy kredyt w ING - już mam pozytywną decyzję i niestety traktowany jestem jak klient, który dopiero rozpoczął przygodę z ING. Jako stały klient oczekiwałbym drobnego upominku ze strony banku. Niestety po wielokrotnej próbie przekonania doradcy, że stały klient do dobry klient otrzymałem tę sama odpowiedź czyli nie ma żadnych preferencji dla stałych klientów. Od tej chwili moja lojalność do banku diametralnie się zmieniła i jeśli otrzymam od konkurencji lepszą ofertę, to bardzo poważnie przemyślę wycofanie swoich aktywów z banku i przeniesienie ich do innego banku.

 

Czy zatem istnieje możliwość negocjacji warunków kredytu dla stałych klientów?

PS. Proszę nie pisać o promocjach gdyż konkurencja ma podobne warunki, a nawet lepsze w zależności od kwoty kredytu.

Odpowiedz
0 Lajków
atomp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-03-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 732 wyświetleń)

Re: Negocjacja warunków

Niestety nie ma możliwości negocjacji warunków kredytu. Zależy nam na tym żeby nasza oferta była jednolita z jasnym regulaminem. W tej chwili mamy dostępnych aż 6 różnych ofert z różnymi opcjami. Mam nadzieję, że uda Ci się dobrać taką, która spełni Twoje wymagania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 655 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy