07-11-2022 18:57
08-11-2022 15:44
W tej sytuacji bierzemy pod uwagę wszystkie nadpłaty. Nie mamy tutaj dostępu do szczegółów Twojego kredytu, dlatego zapraszamy do ponownego kontaktu z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Wyjaśnimy to.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024