Odpowiedz

NEGATYWNA DECYZJA KREDYTOWA

Mam zapytanie odnośnie negatywnej decyzji kredytowej. Mój doradca złożył wniosek w trzech bankach między innymi u Państwa. W dwóch otrzymałam decyzję wstępną pozytywną tylko u Państwa gdzie jestem klientem waszego Banku negatywną. Dowiadywał się doradca dlaczego negatyw to podobno sam system mnie odrzuca, że wogóle człowiek nie ma wpływu na decyzję tylko maszyna. To jak to wygląda maszyna sama losuje kto dostanie a kto nie. Podobno błąd b12. Proszę o jaką podpowiedż co to oznacza i czy mam szansę na kredyt u Państwa czy nie. Justyna

Odpowiedz
0 Lajków
justyna1979
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 740 wyświetleń)

Re.: NEGATYWNA DECYZJA KREDYTOWA

Badając zdolność kredytową bierzemy pod uwagę wiele czynników takich jak m.in. wysokość dochodów, aktualne obciążenia kredytowe.

Nie udzielamy informacji dotyczących szczegółów analizy zdolności kredytowej.

W zaistniałej sytuacji, zachęcam do złożenia reklamacji przez:

  • naszą infolinię pod numerem telefonu +48 32 357 00 57,
  • usługę bankowości internetowej ING Bank Online / Moje ING,
  • w oddziale banku ING.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 685 wyświetleń)

Re.: NEGATYWNA DECYZJA KREDYTOWA

justyna1979 jest to bardzo popularne, że klieci ING bardzo często dostają negatywa przy staraniu się o kredyt hipoteczny a w tym samym czasie inne banki nie widzą problemu i nie ważne ile lat jesteś klientem... podejście dziwne ale pewnie bardzo bezpieczne dla banku

Odpowiedz
0 Lajków
scakak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
08-08-2016
Wiadomość 3 z 3 (5 491 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy