Odpowiedz

Kredyt od początku do końca

Na tym forum czytałem różne opinie i historie więc po kolei jak to było u mnie.

Mieszkanie rynek wtórny duże polskie miasto. Wkład własny ponad 60%. Umowa o pracę czas nieokreślony. Wnioski przed doradcę finansowego.

21.04 złożono dokumenty, po 3 czy 4 dniach pojawił się status analizujemy dokumentu

30.05 wstępna decyzja pozytywna (sobota), chwilę wcześniej (może godzinę) dostałem alert z konta BIK że ING pytali o mnie

31.05 zlecono wycenę, zrobiłem przelew i doradca załączył potwierdzenie wykonania przelewu (poszło szybko mimo, że niedziela bo przelew też z konta ing robiłem)

1.06 dzwoniła do mnie Pani której zlecono wycenę

2.06 wycena mieszkania, Pani obiecała wysłać dokument do banku w sobotę 5.06

8.06 zmienił się status na "mamy wszystko, podejmujemy decyzję"

18.06 decyzja pozytywna

W trakcie nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty. Posiadałem konto osobiste w ing ale wcześniej nie wpływała na nie pensja. Na pewno miałem szczęście ze sprawną wyceną.

Jeśli umówicie się z sprzedającym na 2 miesiące to może być trochę na styk, proście o trzy miesiące.

Warto też śledzić czasu procesie tutaj:

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy One pomagają ocenić realnie na jakim etapie jesteście.

Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
Kredytowy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (855 wyświetleń)

Re.: Kredyt od początku do końca

Aha, w BIK widziałem informację, że nie można określić punktowo mojej oceny ponieważ mam za krótką historię kredytową.
Odpowiedz
0 Lajków
Kredytowy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-06-2021
Wiadomość 2 z 2 (853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy