03-12-2020 19:49
04-12-2020 20:21
@Rozbojnik Na społeczności nie mamy jak sprawdzić szczegółów Waszego wniosku Proszę, żebyś skontaktował się w tej sprawie ze specjalistą, u którego składałeś dokumenty.
Mam nadzieję, że uda Wam się rzeczywiście wprowadzić przed świętami Trzymamy kciuki!
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |