23-05-2019 10:56
23-05-2019 11:11
DorotaKatarzyna Proszę, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego składałaś wniosek.
Tylko w ten sposób uzyskasz informację o aktualnym statusie swojego wniosku.
23-05-2019 13:48
23-05-2019 14:31
Po ostatnim uzupełnianiu dokumentów ( zresztą kolejnym bo zaginęła np jedna strona umowy deweloperskiej)
od ponad tygodnia ...
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024