23-05-2019 10:56
23-05-2019 11:11
DorotaKatarzyna Proszę, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego składałaś wniosek.
Tylko w ten sposób uzyskasz informację o aktualnym statusie swojego wniosku.
23-05-2019 13:48
23-05-2019 14:31
Po ostatnim uzupełnianiu dokumentów ( zresztą kolejnym bo zaginęła np jedna strona umowy deweloperskiej)
od ponad tygodnia ...
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S