24-05-2021 11:51
Dzień dobry,
minęło już 2 lata od założenia wątku dotyczącego braku możliwości ubezpieczenie dla klientów w jakimś "starym systemie".
Chciałbym się dowiedzieć, czy w końcu mogę się już ubezpieczyć? Czy nadal jestem klientem "gorszego sortu" i mnie reklamowane przez Państwa oferty nie dotyczą.
pozdrawiam
25-05-2021 11:55
@skalarx to jakie są możliwości zależy od rodzaju umowy ubezpieczenia. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Kontakt jest możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |