Odpowiedz

Re.: Kredyt hipoteczny-decyzja

Justyna881

Ja również czekam na wstępna. U mnie już termin minął. Rozmawiałam ze sprzedająca i póki co jest dość wyrozumiała.
Odpowiedz
0 Lajków
Jola2101
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
4
27-03-2020
Wiadomość 21 z 24 (4 281 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny-decyzja

Wiosek złożony 05.03.2020 i nadal widnieje status "analizujemy dokumenty "...

Odpowiedz
0 Lajków
Agnieszka94
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
4
14-04-2020
Wiadomość 22 z 24 (4 149 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny-decyzja

ile jest ważna Informacja o "wstępnej analizie możliwości przyznania kredytu hipotecznego" 

Odpowiedz
0 Lajków
Agniesia1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-03-2021
Wiadomość 23 z 24 (3 320 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny-decyzja

Ten dokument będzie ważny przez 30 dni, licząc od daty wstępnej. Jednak jest to czas maksymalny i najlepiej, jeżeli nie będziesz czekała do końca. Jeżeli ten termin przekroczysz, wniosek straci ważność i będziesz musiała wypełniać wszystko od nowa.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
262
48
11-02-2020
Wiadomość 24 z 24 (3 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy