Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Kredyt hipoteczny - decyzja negatywna

Jestem Waszym klientem od 4 lat (4 lata prowadzenia konta osobistego i ponad 2 lata konta firmowego). Korzystałam kilkukrotnie z kredytów gotówkowych, które ZAWSZE spłacane były przed terminem. I to sporo przed terminem. Na tę chwilę, od dłuższego już czasu, nie mam absolutnie żadnych ciążących na mnie zobowiązań, historia w BIK jest bez grama zarzutu, dzieci nie mam. Dochód (nie przychód) to 7 tysięcy miesięcznie. Złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny i przedwczoraj uzyskałam decyzję negatywną, która miała wydźwięk "nie bo nie" (wewnętrzne regulacje banku). Rozumiem, że z takim przychodem i spłacaniem wszystkiego terminowo, jestem dla Was klientem wysokiego ryzyka bo analityk miał gorszy dzień i stwierdził, że stygnie mu kawa, więc "oleje" sprawę. Jeżeli tak wygląda wspieranie przedsiębiorców to ta cała Wasza pro-firmowa działalność to totalna farsa i kłamstwo. W nadchodzącym tygodniu idę rozwiązać z Wami umowę. Nie polecam. Nie dziękuję. Nie było miło.

Odpowiedz
0 Lajków
lilianna
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 865 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny - decyzja negatywna

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wniosku o kredyt hipoteczny. Jeżeli możesz, to napisz do nas przez Moje ING, skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 65 (od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00) lub podejdź do oddziału. Wtedy będziemy mogli zgłosić reklamację, żeby ponownie przeanalizować Twój wniosek. Mam nadzieję, że pomimo tej sytuacji, pozostaniesz naszą klientką.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 797 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy