09-02-2019 20:47
Jestem Waszym klientem od 4 lat (4 lata prowadzenia konta osobistego i ponad 2 lata konta firmowego). Korzystałam kilkukrotnie z kredytów gotówkowych, które ZAWSZE spłacane były przed terminem. I to sporo przed terminem. Na tę chwilę, od dłuższego już czasu, nie mam absolutnie żadnych ciążących na mnie zobowiązań, historia w BIK jest bez grama zarzutu, dzieci nie mam. Dochód (nie przychód) to 7 tysięcy miesięcznie. Złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny i przedwczoraj uzyskałam decyzję negatywną, która miała wydźwięk "nie bo nie" (wewnętrzne regulacje banku). Rozumiem, że z takim przychodem i spłacaniem wszystkiego terminowo, jestem dla Was klientem wysokiego ryzyka bo analityk miał gorszy dzień i stwierdził, że stygnie mu kawa, więc "oleje" sprawę. Jeżeli tak wygląda wspieranie przedsiębiorców to ta cała Wasza pro-firmowa działalność to totalna farsa i kłamstwo. W nadchodzącym tygodniu idę rozwiązać z Wami umowę. Nie polecam. Nie dziękuję. Nie było miło.
10-02-2019 21:02
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wniosku o kredyt hipoteczny. Jeżeli możesz, to napisz do nas przez Moje ING, skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 65 (od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00) lub podejdź do oddziału. Wtedy będziemy mogli zgłosić reklamację, żeby ponownie przeanalizować Twój wniosek. Mam nadzieję, że pomimo tej sytuacji, pozostaniesz naszą klientką.
Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024