11-04-2024 19:45
12-04-2024 19:51
Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57
13-04-2024 10:32
@karolina123:Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żadnych update'ów i zastanawiam się jak status wniosków złożonych wcześniej.
Pozdrawiam
Pani Karolino, otrzymała Pani już decyzję? Bo u nas właśnie mija miesiąc od czasu złożenia wszystkich dokumentów. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, przez cały czas po prostu czekamy. Operat był przeprowadzany przez bank.
15-04-2024 12:33
ING jest chyba jedynym bankiem który nie daje żadnej możliwości zmiany loginu do bankowości www. Tak samo jak nie dają możliwości wyłączyć hasła maskowanego czy wymusić autoryzację przez aplikacje mob
... 31-05-2024W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.
Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z
... 30-05-2024