30-03-2020 16:28
30-03-2020 18:40
Specjalistą nie jestem, ale z mojego doświadczenia (jestem na podobnym etapie), spodziewałbym wyniku analizy ok. 7.04 ![]()
01-04-2020 00:19
klodia27 Trudno nam w obecnej sytuacji podać przybliżony termin.Staramy się rozpatrywać wnioski najszybciej jak się da. Mam nadzieję, że szybko zmieni się status Twojego wniosku ![]()
06-04-2020 15:31
06-04-2020 22:32
07-04-2020 10:35
07-04-2020 10:39
Decyzję podejmujemy tak szybko jak możemy. Szczegóły staramy się przekazać do 3 tygodni - dbamy o to, aby dotrzymać terminów. Rzeczywiście w związku z sytuacją w kraju, mogą wystąpić opóźnienia. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z opiekunem Twojego wniosku.
07-04-2020 11:04
07-04-2020 11:18
07-04-2020 18:06
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |